Film: ‘Rise of the guardians’ (2012)

Image

 

Het verhaal

5 legendes beschermen kinderen in hun dromen en fantasie tegen angstgevoelens.
De kerstman, de tandenfee, de Paashaas, Klaas Vaak en Jack vorst.
Wanneer Pitch, een gemene schurk, probeert de wereld in een pikzwarte duisternis wil veranderen. moeten de 5 legendes ondertussen de kinderen nog vertroetelen en laten weten dat zij nog steeds bestaan door ze in hun te laten geloven.
Samen proberen deze legendes met elkaar samen te werken en de kinderen te beschermen tegen het kwaadaardige.

Productie

De film is geproduceerd door Peter Ramsey in de V.S.
Genre: Actie/ avontuur
Cast

De stemmen in de film zijn ingesproken door:
Chris Pine
Jude Law
Hugh Jackman
Alec Baldwin
Isla Fisher

Mijn mening

Ik had een negatief voor oordeel en de film leek me niet echt leuk voor mij.
Toch nou ik de film gezien heb kan ik zeggen dat het zeker een leuke kinderfilm is.
Het is voor kinderen dan ook herkenbaar dat er zoveel ‘sprookjesfiguren’ in de film mee spelen.
Het is voor kinderen zeker wel de moeite waard om deze film te kijken, als je niet bang bent voor nachtmerries.

Cijfer: 6.5

Leave a Reply

