welkom

Hallo en welkom op mijn site!

wie ben ik?

Mijn naam is Melanie en ben geboren op 18 september in Rotterdam. Ik ben werkzaam als gediplomeerde zuster in een verpleeghuis met dementerende ouderen. Ik hou van lezen en films kijken, dat zijn de artikelen die je terug zult vinden op mijn site!

 

waarom deze site?

ik ben zelf altijd aan het zoeken naar aanraders voor films en boeken, hierover is nooit een site te vinden. Ik wil namelijk precies weten waar het boek over gaat en wie het heeft geschreven etcetera. Dit geld ook voor films. Dus ik dacht laat me zelf eens een site opstarten waarop alles terug te lezen is! Ik hou zelf namelijk altijd bij in welke jaar ik welk boek heb gelezen en geef films altijd een cijfer tussen de 1 en 10. Ik hoop jullie genoeg informatie te hebben gegeven en kijk lekker rond!

 

 

love, Melanie

Leave a Reply

