Film: ‘ Bad Grandpa’ (2013)

Afbeelding

Verhaal van de film:
Stuntman Johnny Knoxville speelt de oude Irving Zisman. Hij is vermomd als deze oude man om mensen met een verborgen camera in de maling te nemen. 
Wanneer opa Irving zijn vrouw verliest, komt zijn dochter met het nieuws dat zij de gevangenis ingaat en of hij op zijn kleinzoon wil passen. 
Irving wil zijn kleinzoon tijdens een lange reis naar zijn vader brengen. Tijdens deze reis gebeuren er dingen je niet bij een normale opa vind passen, opa is niet zo netjes. 

Productie:
De film is in 2013 geprocuduceerd door Jeff Tremaine. 
In productie met Dickhouse.

Cast:
Johnny Knoxville
Jackson Nicoll
Greg Harris
Georgina Cates
Kanber Hejlik
Jill Kill
Madison Davis

Mijn mening:
Ik heb erg gelachen om deze film! Maar ik kan me voorstellen dat mensen deze humor te ver vinden gaan op bepaalde momenten. Het verhaal is ook leuk en makkelijk te volgen. Ik ben een fan van Jackass en snapte al hoe deze ‘ bad grandpa’ in elkaar zat. 

Cijfer: 7

Leave a Reply

