Film: ‘ Thor: The dark world’ (2013)

Afbeelding

Het verhaal:
is een Amerikaanse superheldenfilm, die is gebaseerd op het personage Thor. 
De film is het vervolg na het avontuur van de film Thor 1 en the Avengers. 
Thor moet het universum beschermen tegen een machtige vijand die ouder is dan het universum zelf:  het oer-ras onder de leiding van Malekith. Thor moet samen met wetenschapper Jane Foster samen werken om hen te verslaan. 

Productie:
Regisseur: Alan Taylor
De film is in Amerika 2013 in elkaar gezet. 
De film draait sins 31 oktober 2013 in de Nederlandse bioscopen. 

Cast: 
Chris Hemsworth
Natalie Portman 
Tom Hiddleston 
Anthony Hopkins
Christopher Eccleston 
Jamie Alexander 
Kat Dennings 

Mijn mening
Ik heb het eerste deel van Thor niet gezien, Maar ga deze nadat ik ‘ the dark world’ gezien heb wel snel kijken.
Het was dus voor mij ook niet moeilijk om de film te volgen.
Ik wist wel wat de rol van Thor was, waarschijnlijk omdat ik de film ‘ The Avengers’ wel heb gezien.
Ik vond de film erg mooi gemaakt en heb deze in Imax gezien in de bioscoop.
Het was leuk om te zien dat er veel goede acteurs erin mee spelen die hun rol erg goed overnemen.
De film bevat ook een vleugje humor.

Cijfer: 7.5

Leave a Reply

