Film: ‘ The Counselor’ (2013)

Afbeelding

Het verhaal

De film gaat over een gerespecteerde advocaat die denkt dat hij slim genoeg is om zich aan de drugshandel te wagen zonder in de criminaliteitwereld terecht te komen. 
Maar al snel komt hij met grote criminelen te sprake wat hem alleen maar problemen bezorgd en zijn vrouw waar hij pas mee is verloofd in problemen brengt. 

Productie

De film is sinds 14 november 2013 in de Nederlandse bioscoop te zien. 
Productie: Ridley Scott
De film heeft met veel verschillende productie maatschappijen samengewerkt, o.a.: Warner Bros & 20th century fox Netherlands.
De film is ook op verschillende plaatsen opgenomen zoal Amerika en Europa. 

Cast

Michael Fassbender
Penelope Cruz
Cameron Diaz
Javier Bardern
Cesar Aguirre 
Bruno Ganzz
Brad Pitt

Mijn Mening

Ik vond de film erg langdradig. 
De film vond ik moeilijk te volgen en is gestopt met een open einde.
Er spelen zeker veel goede acteurs in en de trailer zag er spannend uit, viel erg tegen.
Ik keek deze film in de bioscoop en tijdens de film zag ik regelmatig mensen weg lopen met hun spullen en ook aan het eind van de film zag ik sombere gezichten en hoorde ik mensen mopperen. 
Ik vond het ook moeilijk deze film na te vertellen omdat het gewoon weinig indruk op me had gemaakt.

Cijfer: 6

Leave a Reply

