Film: ‘ Secret life of Walter Mitty’ (2013)

Afbeelding

 

Het verhaal

The secret life of Walter Mitty hit 2013 is ten remake van de gelijkenamige film hit 1947.
Walter Mitty leeft in een fantasiewereld waarin hij allemaal avonturen beleefd.
Walter werkt voor het beroemde tijdschrift Life en heeft er alles voor over om een goede werknemer te zijn.
Walter Mitty en zijn collega’s zijn opzoek naar Sean, de persoon waar zij allen zeer geïnteresseerd in zijn door zijn wereldreizen.
Walter reist naar Groenland en Ijsland om Sean in het echt te kunnen ontmoeten en zijn puzzelstukjes in elkaar te kunnen zetten.

Productie

Regisseur: Ben Stiller
Genre: Komedie/ Avontuur/ Drama/ Fantasy
Land: Amerika
De film was vanaf 2 januari 2014 in de Nederlandse bioscopen te zien.

Cast

Ben Stiller
Kristen Wiig
Jon Daly
Kathryn Hahn
Adam Scott
Grace Rex

Mijn mening

Ik vond dit een zeer langdradige film en was zeker geen favoriet van mij.
Ik ben een enorme fan van Ben Stiller en moest de film zeker zien.
Dat de film slecht is wil ik ook niet zeggen, ik heb er afentoe om gelachen.
Het is wel een vrij luchtige film.

Cijfer: 6.5

Leave a Reply

