Film: ‘ Stone ‘ (2010)

Afbeelding

 

Het verhaal

Stone is een veroordeeld brandstichter. Als hij vervroegd vrij wil komen, moet hij toestemming krijgen van reclasseringsambtenaar Jack Maybury. Maar Jack geen zelden tot nooit zijn toestemming omdat hij er niet in gelooft dat criminelen hun leven willen verbeteren. 
Daarom besluit Stone om zijn vriendin Lucetta naar Maybury te sturen. Lucetta doet er moeite voor om Jack te verleiden en belooft hem Stone niets te vertellen. Jack komt in een moeilijke situatie wanneer Stone vrij komt en laat weten dat hij wist wat zijn vriendin gedaan heeft.

Productie

Regisseur: John Curran.
De film ging 8 oktober in premiere. 
Genre: drama/thriller
Budget: +/- 22.000.000 dollar. 

Cast

Robert De Niro
Edward Norton
Milla Jovovich
Enver Gjokay
Frances Conroy

Mijn mening

Ik was enthousiast over de acteurs die in de film spelen,
Ik ben een groot fan van Robert De Niro.
Helaas lijkt de film een open einde te hebben waar ik niet veel van hou.
Ik had meer spanning verwacht tussen de Edward Norton en Robert De Niro.

Cijfer: 7

Leave a Reply

