Film: ‘ Charlie st. Cloud’ (2010)

Afbeelding

 

Het verhaal

Charlie st. Cloud is een jonge man die de dood van zijn broer onder ogen heeft gezien en niet heeft kunnen verwerken.
Hij werkt als beheerder op de begraafplaats waar zijn broertje ligt. 
Nog steeds heeft hij een speciale band met zijn broer, hij kan hem namelijk zien.
Charlie belooft zijn broertje dat hij er elke dag zou zijn voor hem, om elke dag zijn favoriete spel te spelen en over elkaars gevoelens te praten. 
Als er een vrouw in zijn leven komt, moet hij kiezen tussen de belofte die hij met zijn broertje maakte of achter de vrouw aangaan waar hij gevoelens voor heeft.

Productie

Regisseur: Burr Steers
De film is gebasseerd op het boek ‘ het lange afscheid van Charlie st. Cloud’  van Ben Sherwood.
De film was vanaf 11 november te zien. 
In Juli 2009 is de cast en crew begonnen met het maken van de film.

Cast

Zac Efron
Charlie Tahan
Amanda Crew
Augustus Prew
Kim Basinger
Dave Franco 
Donal Logue

Mijn mening

Ik vond het een mooie film om te zien. 
Ik was halverwege de film wel even de weg kwijt, het was me niet helemaal duidelijk in een scène met Charlie’s vriendin of zij nou nog leefde of overleden was.
Later in de film kwam ik er wel achter.
De film heeft niet echt een indruk bij mij achter gelaten, is wel leuk om een keer gezien te hebben. 

Cijfer: 7

Leave a Reply

