Film: ‘ 300: Rise of an Empire’ (2014)

Afbeelding

Het verhaal

De film gaat over Thernistocles en Artemisia die met elkaar strijden op zee.
480 voor Chr. 
De film gaat over de strijd tussen de Perzen en Grieken.

Productie

De film is geproduceerd door Zack Snyder.
De film ging 6 maart 2014 in premiere in Nederland.
De film is een vervolg van ‘ 300’.

Cast

Eva Green
Sullivan Stapleton
Rodrigo Santoro 
Callan Mulvey
Jack O’ Connel

Mijn mening

Ik had aan het begin totaal geen interesse om deze film te kijken.
Mijn vriend had de vorige deel al gezien en vond het een aanrader.
Ik heb dit deel in de bioscoop mogen zien en het interesseerde me wel.
De film gaat over de Griekse geschiedenis en heeft mooie effecten verwerkt.
Ik ben nu totaal van mening veranderd.
Het heeft zeker wel een verhaal en als je van geschiedenis houdt,is dit zeker een aanrader..
Of als je van oorlog/vecht films houdt. 

Cijfer: 7

 

Leave a Reply

