Film: ‘ Zathura’ (2005)

Afbeelding

 

Het verhaal

Twee broers, Walter en Danny, ontdekken in de kelder van hun vader een boordsel met als thema ‘ ruimtevaart’.
Het doel van het spel is een pion het eind van het bord te halen.
Tijdens het spelen komt hun huis ook in het heelal terecht en komen zij in aanmerking met wezens en andere dingen die je in het heelal zal meemaken.
Het spel zal moeilijk zijn om uit te spelen omdat zij ook op de vlucht moeten slaan voor bepaalde dingen en tegelijkertijd verder proberen te spelen om hun doel te bereiken.

productie

Regie: John Favreau
De film is gebasseerd op het gelijknamige boek van Chris Van Allsburg.
De film is een semi-vervolg van de film Jumanji.

Cast

Jonah Bobo
Josh Hutcherson
Dax Shepard
Kristen Stewart
Tim Robbins
Frank Oz

Mijn Mening

Ik vond het verhaal van de film leuk. Ik heb de film Jumanji ook in mijn jeugd-jaren veel gekeken.
Als je een fan bent van ruimtevaart en het heelal, is deze film meer voor jou, dan de film Jumanji.
Persoonlijk vind ik Jumanji leuker.

Cijfer: 7

 

Leave a Reply

