Film : ‘ Wanderlust’ (2012)

Image

 

Het verhaal:

Nadat het koppel Linda en George een huis koopt in New York, verliest George zijn baan. 
Doordat zij geen andere optie hebben, besluit het koppel te verhuizen naar Georgia.
Zij trekken in bij de broer en schoonzus van George. 
Opweg daar naartoe overnachten zij bij een Bed & Breakfast wat heel anders was dan zij hadden verwacht.
De twee laten zich mee slepen in deze wereld en gaan terug in de tijd zonder telefoons en hippieachtige kleding.
Wanneer de een het tijd vind om te gaan, wil de ander graag blijven.

 

productie

De film is geproduceerd door David Wain.
De film is in de Verenigde Staten in elkaar gezet.
Genre: Komedie

cast

Paul Rudd
Jennifer Aniston
Justin Theroux
David Wain
Malin Akerman
Ken Marino
Alan Alda
Kathryn Hahn
Lauren Ambrose
Jordan Peele
Keegan- Michael Key
Ian Patrick

 

mijn mening

Een saaie film met weinig verhaal.
Vaak ben ik fan van films met Jennifer Aniston.
Ik heb weinig gelachen om de film, ik had ook geen hoge verwachtingen.
Ik vind het verhaal gewoon saai en probeerde me best te doen het toch af te kijken om het te kunnen beoordelen.

 

cijfer: 5.5

Leave a Reply

