Film: ‘ The Amazing spider-man 2’ (2014)

amazing-spider-man-2-poster__140603232341-275x381

Het verhaal
Peter Parker moet zijn tijd verdelen tussen de liefde van zijn leven met Gwen Stacey en het vechten tegen boeven.
Hij is bijna klaar met school, maar is zijn belofte aan zijn vader van Gwen niet vergeten.
Peter moet uit haar buurt blijven om te zorgen dat ze veilig blijft maar dat lukt hem niet.
Het leven van Peter verandert wanneer hij tegenover de nieuwe schurk ‘Electro’ komt te staan. Zijn oude vriend Harry Osborn keert terug. Peter ontdekt ook nieuwe informatie over zijn verleden.

Productie
De film is geregisseerd door Marc Webb.
De film is geproduceerd in de Verenigde Staten.
Genre: Actie/Avontuur.

Cast
Andrew Garfield
Emma Stone
Dane DeHaan
Jamie Foxx
Colm Feore
Felicity Jones
Max Charles

Mijn mening
Ik ben nooit een fan van de Spider Man- films geweest.
Omdat dit een nieuwe film was, had mijn vriend deze graag willen zien.
Ik heb de film meegekeken waardoor ik deze voor jullie kan bloggen🙂
Ook dit deel heeft mij er niet van overtuigd dat ik wel een fan van Spider-man kan zijn.
Toch is de film mooi gemaakt.
Het verhaal van de film is wel goed te volgen en bevat wat romantiek.
Dit deel is een vervolg op meerdere spider man films.

Cijfer: 6

Leave a Reply

