Film: ‘ Hook’ (1991)

hook

Het verhaal
De film gaat over Peter Pan. Hij is opgegroeid tot een Advocaat en getrouwd met de kleindochter van Wendy.
Captain Hook kidnapt zijn kinderen, zodoende moet Peter Pan samen met Tinkerbell terug keren naar Neverland. Hij moet zich proberen te herinneren hoe het was om Peter Pan te zijn om zijn kinderen van Hook te redden.

Productie
Regisseur: Steven Spielberg
13 december 1991 was de premiere.
Budget: 70.000.000 dollar.

Cast
Dustin Hoffman
Robin Williams
Julia Roberts
Bob Hoskins
Maggie Smith
Charlie Korsmo
Amber Scott
Phil Collins
Glenn Close

Mijn mening
Ik heb de film in mijn jeugd niet gezien.
De film werd me aangeraden door mijn vriend.
Er spelen veel bekende acteurs in de film, wat de film wel zo leuk maakt.
De film zou voor de jongere kijkers van nu wat oud-bollig kunnen zijn.
Maar ik vind de film leuk, omdat het een ander soort verhaallijn heeft dan de Disney’s Peter Pan.
De film is met make-up ook erg mooi gemaakt!

cijfer: 7

Leave a Reply

