Film: ‘ As above so below’ (2014)

220px-As_Above,_So_Below_Poster

Het verhaal
Een jonge groep ontdekkingsreizigers die zich bevinden in de Catacomben van Parijs, wordt het een zeer beklemmende en angstaanjagende tocht onder de straten van Parijs.
Daar bevindt zich een eeuwenoude ondergrondse begraafplaats.
Als het groepje besluit de doolhof te verkennen, gebeuren er dingen die ze niet hadden verwacht.

Productie
Regie: John Erick Dowdle
De film ging 4 september in Nederland in premiere.
Genre: Horror

Cast
Perdita Weeks
Ben Feldman
Edwin Hodge
Francois Civil
Marion Lambert
Cosme Castro

Mijn mening
Ik had de trailer kort bekeken en had besloten de film met een groep vrienden de film in de bioscoop te bezichtigen.. en dat op mijn verjaardag!
Ik vond de film spannender dan de trailer liet ziet.
De film is duidelijk geen standaard horror-film en heeft echt een eigen verhaallijn.
De film had voor mij veel schrikeffecten en ‘nadenk-momenten’.
Zeker een aanrader als je van horror houdt, dit met een beetje een andere sfeer.

Cijfer: 8

Leave a Reply

