Film: ‘ A Walk Among the Tombstones’ (2014)

AWalkAmongtheTombstones2014

Het verhaal
Matt Scudder, een voormalig rechercheur van de NYPD en herstellend alcoholist, wordt achtervolgt door spijt.
wanneer een reeks van ontvoeringen gericht op de zwaarste drugscrimineel van de stad escaleert in een gruwelijke moord overtuigt de meedogenloze leider Scudder ervan om de daders te vinden en voor het gerecht te slepen. Werkend als een niet gecertificeerde privé-detective heeft Scudder een voordeel op de politie maar begeeft zich hierdoor wel op een gevaarlijk terrein.

Productie
De film is geregisseerd door Scott Frank.
Budget van de film was 28 miljoen dollar, opbrengst 31 miljoen dollar.
De film was 8 oktober 2013 al succesvol afgerond, toch de datum voor het uitbrengen van de film verschoven naar september 2014.

Cast
Liam Neeson
Dan Stevens
Boyd Holbrook
Sebastian Roche
David Harbour

Mijn mening
Ik ben een groot film van Liam Neeson, dat was ook de reden dat ik deze film gezien moest hebben.
Ik vind het verhaal van de film duidelijk en goed.
De film bevat spanning en naar mijn mening veel onverwachte scènes tot aan het einde.

Cijfer: 7

Leave a Reply

