Film: ‘ Lucy’ (2014)

lucy-scarlett-johansson-poster-646x1024

Het verhaal
Lucy is een jonge vrouw die op vreselijke wijze gedwongen wordt om drugs te smokkelen.
Per ongeluk komt zij in aanraking met de drugs, die haar op een mysterieuze wijze bovennatuurlijke krachten geven.
Ze kan kennis direct absorberen, is in staat objecten met haar geest te verplaatsen en kan geen pijn voelen.
Vervolgens zoekt zij de mensen op die haar dit aangedaan hebben en neemt wraak.

Productie
De film is geregisseerd door Luc Besson.
De film draaide vanaf 31 juli 2014 in Nederland in de bioscoop.
De film is geproduceerd in Frankrijk.
Genre: Actie/ Science Fiction

Cast
Scarlett Johansson
Morgan Freeman
Choi Min-Sik
Pilou Asbæk
Analeigh Tipton
Amr Waked

Mijn mening
Het verhaal van de film sprak mij vooral aan toen ik pas de trailer had bekeken.
De film is spannend en laat vanaf het begin zien hoe de hoofdrol speler sterker wordt door de drug.
Ik vind Scarlett Johansson altijd goed spelen in dit soort films, ook hier doet zij het weer super!
De film vind ik wel vaag beëindigd.

Cijfer: 7

Leave a Reply

