Film: ‘Horns’ (2014)

220px-Horns_Official_Movie_Poster

Het verhaal
Het verhaal gaat over een jongen die wordt beschuldigd voor verkrachting en moord op zijn vriendin.
Op een dag wanneer hij wakker wordt ziet hij letterlijk hoorns uit zijn hoofd groeien.
Deze geven hem de mogelijkheid mensen hun zonden te doen opbiechten, een machtige gaven die hij kan gebruiken om uit te zoeken wie zijn vriendin heeft vermoord.

Productie
De film is geregisseerd door : Alexandre Aja.
De film draait vanaf 13 november in de Nederlandse bioscoop.
Genre: Drama/Horror
De film is geproduceerd in de Verenigde staten en Canada.

Cast
Daniel Radcliffe
Juno Temple
Heather Graham
Sabrina Carpenter
Kelli Garner
David Morse
James Remar
Joe Anderson
Max Minghella
Dylan Schmid
Mitchel Kummen

Mijn mening
Ik was erg onder de indruk van deze mooie film.
Het verhaal doet me een beetje denken aan het Romeo en Juliet verhaal, waarom? Dat kan ik helaas niet verklappen voor je deze film hebt gezien.
Het verhaal boeide me echt en is mooi gemaakt.
Vooral om het idee hoe de hoofdrol speler zichzelf redt met zoveel vijanden achter zich en hoe hij er langzaam achter komt wie zijn vriendin heeft vermoord. Erg mooi !

Cijfer: 9

Leave a Reply

