Film: ‘ Dumb and Dumber to’ (2014)

97709.300

Het verhaal
Na 20 jaar zijn Harry en Lloyd weer bij elkaar.
Lloyd heeft voor de grap gedaan alsof hij niks meer zelf kon en werd in een tehuis geplaatst.
Harry is bij zijn adoptie ouders en komt erachter dat hij een tienerdochter heeft.
Samen met de biologische moeder komt hij erachter waar zij uithangt en gaat samen met Lloyd op stap.
Harry denkt zijn dochter te kunnen gebruiken om een donornier te krijgen.
Alleen wordt de roadtrip iets anders dan gepland wanneer Lloyd wil dat Harry’s dochter zijn vrouw wordt.

Productie
De film is geregisseerd door Bobby Farrelly en Peter Farrelly.
Genre: komedie

Cast
Jim Carrey
Jeff Daniels
Rob Riggle
Laurie Holden
Rachel Melvin
Don Lake
Bill Murray
Tembi Locke
Patricia French
Eddie Shin

Mijn mening
Een leuke komedie met soms wat flauwe humor.
Ik heb de film uit 1994 niet gezien , dus was dit nieuw voor mij.
Ik hoorde al wat verhalen over de film dat de humor in de tijd van de vorige film is gebleven en nu wat flauw is.
Ik kon me wel vermaken met de film, maar vind het geen tweede keer waard.
Ik ben wel nieuwsgierig naar het vorige deel, misschien dat ik deze binnenkort ook zal bloggen voor jullie.

Cijfer: 7

Leave a Reply

