Film: ‘ Eat pray love’ (2010)

64691

Het verhaal
Elizabeth Gilbert had alles waarvan een moderne vrouw zou durven dromen: een echtgenoot, een huis en een cariere. Maar eenmaal gescheiden voelt Elizabeth zich verloren.
Om te ontdekken wat zij echt wil, gaat zij op wereldreis.
Ze maakt kennis met het lekkere eten in Italie, de kracht van gebed in India en ten slotte de ware liefde op Bali bij een Brazilliaanse zakenman.

Productie
De film is geregisseerd door Ryan Murphy.
Genre: dramafilm
De productie is een verfilming van het gelijknamige boek van Elizabeth Gilberts uit 2006.
De film werd genomineerd voor de Satellite Award voor beste kostuums.

De premiere van de film was 7 oktober 2010 in Nederland.

Cast
Julia Roberts
James Franco
Javier Bardem
Billy Crudup
Viola Davis
David Lyons

Mijn mening
Ik heb in 2010 de film met een vriendin in de bioscoop bekeken, toen ben ik weggelopen omdat ik de film niet interessant vond.
Pas geleden kwam ik de film weer tegen en was ik toch benieuwd waarom ik het niks vond.
Ook dit keer vond ik de film niet veel aan, maar heb ‘m wel afgekeken.
De film is soms wat zoetsappig en te langdradig.
De beelden van de verschillende landen vond ik wel heel mooi en sprak mij aan.
Helaas is dit nog steeds geen favoriete film.

Cijfer: 5

Leave a Reply

