Tv-serie: ‘Celblok H: Seizoen 2’ (2014)

9200000030913402

Het verhaal
Na 3 maanden in de isoleercel te hebben gezeten na de moord op Lex, maar Suus zich weer bij de andere gevangenen voegen.
Ondertussen heeft Freddy de leiding overgenomen in celblok H en wordt de gevangenis geleidt door een nieuwe gevangenisdirectrice, namelijk Agnes.
Agnes staat bekend om haar harde aanpak en wil de gevangenis drugsvrij maken.
Hierdoor worden er ook nieuwe strenge maatregelen genomen.
Suus heeft maar 1 doel voor ogen en dat is wraak te nemen op de zoon van de vermoorde Lex, die ook haar dochter heeft vermoord.

Productie
De serie is geregisseerd door o.a. Pieter van Rijn en Anielle Webster en is gebaseerd op de Australische serie ‘ Wentworth’
Seizoen 2 verscheen vanaf 3 november weer op de buis.

Cast
Isa Hoes
Eva van de Wijdeven
Christine van Stralen
Imanuelle Grives
Jaike Belfor
Dimme Treurniet
Mustafa Duygulu
Eva Poppink
Barabara Pouwels
Bo Maerten
Stefan Rokebrand

Mijn mening
Zoals ik enthousiast was over het eerste seizoen van Celblok H, blog ik met meer enthousiasme over seizoen 2.
Het tweede seizoen is veel spannender en wekelijks keek ik er naar uit om te volgende aflevering te kunnen bekijken.
Ik heb zelfs mijn partner kunnen overtuigen dat het een goede serie was en heeft heel seizoen 2 bekeken met veel enthousiasme.
De serie bevat humor, is spannend en krijgt w.s. een seizoen 3 !!!
Zeker de moeite waard als je van spannende Nederlandse series houdt.

Cijfer: 8.5

Leave a Reply

