Film: ‘ Addicted’ (2014)

220px-Addicted_2014_film

Het verhaal
Het verhaal gaat over de succesvolle zakenvrouw Zoe Reynard.
Zoe heeft de man van haar dromen gevonden en 2 kinderen en houdt van haar werk.
Toch geeft haar leven haar geen voldoening en heerst er onrust in haar.
Zoe is opzoek naar spanning en date met verschillende mannen, wat geheim moet blijven voor haar man.

Productie
De film is geregisseerd door Bille Woodruff.
Genre: drama/thriller
Budget: 5 miljoen dollar
Opbrengst: 17,4 miljoen dollar.

Cast

Sharon Leal
Boris Kodjoe
Tyson Beckford
 Kat Graham
William Levy
Tasha Smith
Maria Howell
Garret Hinnes

Mijn mening
Allereerst wist ik niet precies wat ik moest verwachten. Ik had de trailer voorbij zien komen en dacht dat het over een getrouwde vrouw ging die sex-verslaafd was.
De film bevat meer verhaal en wordt netjes afgesloten.
Ik dacht ook dat het een beetje overeenkwam met het verhaal van ‘Fifty shades of Grey’ , maar dit is wel wat anders.
Opzich een goede film met wat spanning erin!

Cijfer: 8

Leave a Reply

