Film: ‘Bloedlink’ (2014)

bloedlink1

Het verhaal

De ex-gevangenen Victor en Rico hebben een waterdicht plan om Laura, de dochter van een miljonair te ontvoeren. Maar wanneer ze wordt meegenomen en in een afgelegen, geluiddichte kamer wordt ondergebracht beginnen de machtsverhoudingen geleidelijk te verschuiven.
Het slachtoffer lijkt niet langer een zielig slachtoffer maar weet precies wat er allemaal aan de hand is.

Productie

De film is geregisseerd door Joram Lursen.
De film is geproduceerd in Nederland
Genre: Thriller/ drama
Speelduur: 90 minuten

Cast

Tygo Gernandt
Marwan Kenzari
Sarah Chronis

Mijn mening

Ik heb de film ‘The Disappearance of Alice Creed’ jaren ervoor gezien en vond dat een goede film.
Toen ik de film Bloedlink had uitgekozen om te kijken had ik nog geen idee dat dit een Remake was.
Maar tijdens de film had ik het meteen door. De film is goed nagemaakt en is exact hetzelfde verhaal maar dan Nederlands.
Het blijft een goede film.

Cijfer: 8

Leave a Reply

