Film: ‘Seventh Son’ (2014)

seventh_son_ver11

Het verhaal

John Gregory is een spook, een persoon die vecht tegen het kwaad.
Eeuwen geleden heeft de slechte en krachtige heks, moeder Malkin, gevangen gezet.
Nu zij ontsnapt is en uit is op wraak, bereidt zij zich voor haar woede te uiten op nietsvermoedende mensen.
Slechts 1 ding staat haar in de weg; John Gregory, John is zelf inmiddels niet zo jong meer en probeert iemand te vinden die hem kan opvolgen. Hij vindt Thomas, een jonge boerenzoon.

Productie

De film is geregisseerd door Sergey Bodrov.
Genre: Fantasie/ avontuur
Speelduur: 102 minuten
Productie:
Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Canada en China.

Cast

Jeff Bridget
Julianne Moore
Ben Barnes
Alicia Vikander
Kit Harington
Antje Traue
Djimon Hounsou
Olivia Williams
Zahf Paroo
Timothy Webber
Gerard Pluckett
Jim Shield
Fraser Aitcheson

Mijn mening

Een spannende fantasie film met een goed verhaal.
De film is mooi gemaakt met de technieken van tegenwoordig.
De film heeft me geen enkel moment doen vervelen, wel moest ik goed opletten voor ik de film niet goed meer zou kunnen volgen.
Dus raad ik de film aan in een keer te bekijken.

Cijfer: 7

Leave a Reply

