Boek: ‘Mag ik je nummer even’ van Sophie Kinsella

boekentip-1

Titel: Mag ik je nummer even?
Auteur: Sophie Kinsella
Genre: Roman/ Chicklit
Uitgeverij: House of Books
Pagina’s : 384 pagina’s.
Uitgegeven: februari 2012

Het verhaal

Poppy Wyatt is haar verlovingsring kwijt geraakt tijdens een gezellige meidenavond met vriendinnen.
Het is een antieke ring die al drie generaties weer gaat in de familie van Magnus (haar verloofde).
Over 10 dagen is de bruiloft!!!
Terwijl ze buiten haar vriendinnen probeert te bellen, wordt haar mobieltje uit haar handen gegrist, STRESS!
Helemaal in paniek denkt Poppy dat ze aan het hallucineren is geslagen wanneer ze per toeval een mobieltje vindt in een afvalbak.
Het duurt niet lang voordat de eigenaar, een botte zakenman (Sam) zich meldt en het mobieltje terug wil hebben.
Poppy doet Sam een voorstel om het mobieltje te mogen houden.
Sam en Poppy groeien steeds meer naar elkaar toe.

Mijn mening

Een onwijs leuk boek voor jong volwassen meiden!
Het boek is op een leuke wijze geschreven en grijpt je vanaf de eerste bladzijden vast.
Ik heb het boek in 2 weken uitgelezen ( had eerder gekund, maar de tijd had ik er niet voor).
Het boek bleef ook in mijn hoofd hangen en bevat veel humor.

Zeker een aanrader!!!!

Cijfer: 8.5

Leave a Reply

