Film: ‘Kingsman: The secret service’ (2014)

sq_kingsman_the_secret_service_ver7

Het verhaal

Gary is een jonge knul en dreigt te ontsporen; Hij kan het niet vinden met de vriend van zijn moeder en hangt veel rond in de kroeg.
Harry Hart is een geheim agent en neemt Gary mee onder zijn vleugels.
Gary doet mee aan een trainingsprogramma voor geheim agent.
Hij doet mee met andere kandidaten aan experimenten zodat de beste alleen over blijft.
Net de tijd dat hij mee doet aan het trainingsprogramma, wordt de wereld bedreigd door een IT-genie met slechte bedoelingen.

Productie

De film is geregisseerd door Matthew Vaughn.
De film is geproduceerd in Verenigd Koninkrijk.
Genre: Actie en komedie
De speelduur van de film: 129 minuten.

Cast

Colin Firth
Taron Egerton

Samuel L. Jackson
Michael Caine
Sofia Boutella
Mark Strong
Mark Hamill
Sophie Cookson
Jack Davenport
Corey Johnson
Velibor Topic
Neve Cachev
Fiona Hampton

Mijn mening

Een leuke film in de stijl van James Bond, maar dan voor jongeren noem ik het maar!
De film bevat Britse humor, goed spelende acteurs, waarvan ik de helft niet kon.
De trailer van de film bevat al leuke stukjes waardoor ik de film graag wilde zien, de trailer heeft niet teveel verklapt dus zou ik zeggen bekijk de trailer en neem een risico en probeer de film ! ik vind het een aanrader.
Ik zou de film ook graag nog een keer willen zien.
De experimenten in de film zijn ook leuk.

Cijfer: 8

Leave a Reply

