Film: ‘Spy’ (2015)

SPY_1SHEET

Het verhaal

Susan Cooper is een analist bij de CIA en spreekt haar collega in een oortje toe tijdens hun opdrachten.
Maar als haar partner plotseling verdwijnt en een andere topagent in opspraak raakt, verruilt ze haar kantoorbaan in.
Om de mensheid voor een ramp te behouden begeeft ze zich in de wereld van een dodelijke wapenhandelaar.
Volgens Susan zijn haar vermommingen niet helemaal zoals ze die zelf had gehoopt.

Productie

De film is geregisseerd door Paul Feig.
De film is geproduceerd in de Verenigde Staten.
Genre: Komedie en Actie.
Speelduur: 120 minuten.

Cast

Jason Statham
Melissa McCarthy
Rose Byrne
Jude Law
Bobby Cannavale
Miranda Hart
Allison Janney
50 cent
Morena Baccarin
Nargis Fakhri
Peter Serafinowicz
Alicia Vela-Bailey
Björn Gustafsson
Carlos Ponce

Mijn mening

Ik heb echt enorm gelachen om de film!
De film heeft veel leuke acteurs, waaronder Komedie- acteurs!
De film had naar mijn mening om de 10minuten wel iets om om te lachen.
Het verhaal van de film is ook leuk en houdt het boeiend.
Dit is precies mijn type-film waar ik van hou.. Verstand op nul en lach-knop aan.

Cijfer: 8.5

Leave a Reply

