Film: ‘Pitch Perfect 2’ (2015)

Pitch_Perfect2_Key_Art
Het verhaal
De Bellas (een zanggroep ) zijn afgestudeerd. Ze naderen het einde van hun studententijd.
Ze besteden hierdoor minder tijd aan hun zanggroep The Barden Bellas.
Ze proberen er achter te komen hoe ze hun vriendschap soort van af kunnen sluiten en wat ze met de rest van hun leven gaan doen.
Ze doen nog 1x mee aan een wereldwijd kampioenschap.
Productie
De film is geregisseerd door Elizabeth Banks.
De film is geproduceerd in de de Verenigde Staten.
Genre: Komedie/ Muziek.
Speelduur: 115 minuten.
De film draait momenteel nog even in de bioscoop, is vanaf 20 november te huur en te koop.
Cast
Anna Kendrick
Rebel Wilson
Brittany Snow
Elizabeth Banks
Hailee Steinfeld
Anna Camp
Skylar Astin
Adam DeVine
Alexis Knapp
Ester Dean
Hana Mae Lee
Flula Borg
Katey Sagal
Chrissie Fit
Ben Platt
Birgitte Hjort Sorensen
Mijn mening
Een leuke, gezellige film > verstand op nul en kijken maar!
Ik heb het eerste deel van de film niet gezien omdat ik hier geen interesse leek te hebben.
Maar toen had ik de gelegenheid deze film te kijken, dus ging ik met tegenzin kijken.
Toch vond ik de film wel de moeite waard. Als je niet van zingen houdt, is dit voor jou ook geen aanrader.
In de film wordt continue gebattled in Acapella.
Ik ben nu toch stiekem een beetje nieuwsgierig naar het vorige deel!
Cijfer: 6.5

Leave a Reply

