Film: ‘Unfinished Business’ (2015)

Unfinished+Business
Het verhaal
Een hardwerkende ondernemer en zijn twee medewerkers reizen naar Europa om de meest belangrijke deal uit hun leven te sluiten.
Ze belanden o.a. op een massaal sex fetish evenement en een wereldwijde economische top.
Hun planning gaat niet helemaal zoals zij hadden gedacht en proberen zichzelf te redden om alsnog voor de deal te gaan.
Productie
De film is geregisseerd door Ken Scott
De film is geproduceerd in de Verenigde Staten
Genre: Komedie
Speelduur: 91 minuten
Cast
Vince Vaughn
Dave Franco
Tom Wilkinson
Sienna Miller
James Marsden
Nick Frost
June Diane Raphael
Ella Anderson
Britton Sear
Jil Funke
Antonia Putiloff
David C. Bunners
Marc Zwinz
Mijn mening
Voor mij echt een té saaie film.
Ik hou zelf al niet zo van ‘business’ dingen,..
De film heeft wel wat humor momenten waar ik weer om kon lachen.
De acteurs die de hoofdrol hebben vind ik wel leuk.
Voor mij geen tweede keer waard.
De film blog ik nu na een aantal maanden pas, ik kan de film zelf nauwelijks herinneren. Heeft dus geen indruk op mij gemaakt.
Cijfer : 6

Leave a Reply

