Film: ‘ Let’s kill Wards wife’ (2014)

lets_kill_wards_wife
Het verhaal
Ward’s vrouw is wat je noemt niet bepaald aardig tegen hem niet en laat dat ook merken aan zijn vriendenkring.
Iedereen wenst haar de dood.
Na lange gesprekken hierover en te fantaseren, komt Ward’s vrouw om tijdens een ongeval op een kinderfeestje.
Dit zorgt weer voor nieuwe problemen waar ze nog niet over hadden nagedacht.
Productie
De film is geregisseerd door Scott Foley.
De film is geproduceerd in de Verenigde Staten.
Genre: Komedie
Speelduur: 92 minuten.
Cast
Scott Foley
Patrick Wilson
Amy Acker
James Carpinello
Donald Faison
Dagmara Dominczyk
Marika Dominczyk
Nicolette Sheridan
Greg Grunberg
Veronika  Dominczyk
Jennifer McComb
Karl Makinen
Mijn mening
Het verhaal sprak mij aan omdat het verhaal mij grappig leek; hoe komen mannen erop om zo slecht over andermans vrouw te praten en haar de dood te wensen en werd nieuwsgierig hoe zij hun plan zouden uitvoeren.
Helaas vond ik de film wat simpel en was Ward’s vrouw al gauw dood.
De film vond ik ook wat overdreven en zonder emoties gespeeld.
Naar mijn mening niet echt een aanrader en zeker geen tweede keer waard voor mij om te zien.
Cijfer: 5.5

Leave a Reply

