Film: ‘ Tomorrowland’ (2015)

§ AFBEELDING HELAAS NIET BESCHIKBAAR §

Het verhaal
S
amengebonden door een gedeeld lot, vertrekken een slimme optimistische tiener en een wetenschappelijke nieuwsgierigheid een gevaarlijke reis.
Hun doel is om de geheimen in tijd en ruimte te vinden.
In hun gedeelde geheugen staat deze bekend onder de naam ‘Tomorrowland’

Productie
De film is geregisseerd door Brad Bird.
Speelduur: 130 minuten
Genre: Familie en Science fiction.

Cast
George Clooney
Hugh Laurie
Britt Robertson
Raffey Cassidy
Tim McGraw
Kathryn Hahn
Keegan Michael Key
Chris Bauer
Thomas Robinson
Pierce Gagnon

Mijn mening

Ik moet eerlijk bekennen dat ik haast niets van de film had begrepen.
Ik heb de film ook in 2 dagdelen moeten zien, wat misschien tot verwarring had gebracht.
Ik merkte geen spanning, wel vond ik de film erg mooi gemaakt.
Voor het schrijven van de blog heb ik dus een stuk gebruikt gemaakt van informatie van een andere site.
Bron: http://www.moviemeter.nl

Voor mij geen herhaling vatbaar.

Cijfer: 5

Leave a Reply

