Film:’ Aanmodderfakker'(2014)

AMFFilmposter.jpg

 

Het verhaal

De tweeendertige Student Thijs, die op een relaxed tempo door zijn leven vol bier en chicks sloft.
Als Thijs weer eens een wasje wilt draaien bij zijn zus thuis, treft hij niet haar ‘ perfecte’ gezin, maar de oppas: zestienjarige Lisa.
Lisa heeft veel ambities. Thijs leert haar kennen en komt steeds vaker een wasje draaien om haar te zien.

 

Productie

De film is geregisseerd door Michiel ten Horn.
De film is geproduceerd in Nederland.
Genre: Komedie en drama.
Speelduur: 100 minuten.
Premiere: 30 september 2014
Muziek: Djurre de Haan

Cast
Gijs Naber
Pepijn Cladder
Anis de Jong
Yannick van de Velde
Wolf de Witte van Leeuwen
Glenn Durfort
Randy Fokke
Nick Golterman
Alexandra Groenestein
Markoesa Hamer
Martijn Hillenius

 

Mijn mening

Mijn eerst reactie: wat een vreemde titel…
Dit is gekomen uit een flauw woordgrapje.
De film vond ik zelf op het moment dat ik zin had in een film wel gaan, achteraf vond ik het verhaal wat slap en saai.
Gijs Naber speelt zijn rol wel goed.
De film is wel makkelijk te volgen.
Voor mij geen tweede keer waard.

 

Cijfer: 6

Leave a Reply

