Film: ‘ Surf’s Up’ (2007)

Surfs_up

 

 

 

Het verhaal

De film is eigenlijk gebasseerd op de openbaring dat surfen eigenlijk is uitgevonden door de pinguins.
De film gaat over het WK surfen van pinguins , de film heeft in de hoofdrol de pinguin Cody Maverick.
Cody weet langzaam aan surftips te krijgen van Big Z.

Productie

De film is geregisseerd door Ashh Brannon en Chris Buck.
De film ging 10 oktober 2007 in Nederland in premiere
Genre: Komedie/ familie/ sport.
De film heeft in totaal 2 prijzen gewonnen en kreeg 19 nominaties.
Budget: 100 miljoen dollar.

Cast (Engels):

Shia LaBeouf
Jeff Bridges
Zooey Deschanel
Jon Heder
James Woods
Diedrich Bader
Mario Cantone
Kelly Slater
Brian Posehn

Mijn mening

Met het gevoel een leuke animatie, kinderfilm te gaan kijken,
Vond ik dit een best saaie kinderfilm!
Het verhaal vond ik niet echt interessant.
Het toevllige is dat ik ook totaal niet van vogel-films houd..
Misschien dat dit de reden is dat de film me niet aantrok??

Cijfer: 5.5

Leave a Reply

