Film: ‘The Wolf of Wall Street’ (2013)

88813.300

 

Het verhaal

De film speelt zich af in de jaren ’80. Jordan Belfort is door fraude Multimiljonair en is aan de drugs en seksverslaafd.
Samen met zijn meubelhandelaar smijten zij met geld.
Zijn leven bestaat voornamelijk uit drugs en feesten, tot hij ook zijn carierre ten onder ziet gaan.

Productie

de film is geregisseerd door Martin Scoresse
Genre: misdaad en komedie
De film is geproduceerd in de VS.
Speelduur: 180 minuten.

Cast

Leonardo Dicaprio
Margot Robbie
Jonah Hill
Matthew McConaughey
Cristin Milioti
Kyle Chandler
Jon Favreau
Jean Dujardin

Mijn mening

Ik heb lang met deze film gekeken, de reden was omdat de film erg lang duurde en ik een van de weinige was die de film nog moest zien.
De film was zeker de moeite waard want ik heb veel gelachen om de film.
Ik ben fan van Leonardo Dicaprio, ook hier weer een acteertalent!

Cijfer: 8

Leave a Reply

