Film: ‘Mannenharten'(2013)

91844.300

 

Het verhaal

De film gaat over zes verschillende mannen; getrouwd en ongetrouwd.
Een ieder heeft zijn problemen in de liefde of is op zoek naar nieuw geluk.
De mannen zitten op dezelfde sportschool.

Productie

De film is geregisseerd door mark de Cloe.
De film is geproduceerd in Nederland.
Genre: romantiek en komedie
De film is een remake van de Duitse speelfilm Männerherzen.
Budget van de film: 3,7 miljoen euro’s.

Cast

Katja Herbers
Hadewych Minis
Georgina Verbaan
Sanne Vogel
Barry Atsma
Jeroen Spitzenberger
Teun Kuilboer
Jon van Eerd
Fabian Jansen
Liliana de Vries
Ton Kas
Kim Feenstra
Loek Peeters

Mijn mening

Een leuke luchtige komedie.
De film sprak me voorheen niet echt aan en heb ;m dus in 2016 pas voor het eerst gezien.
Veel bekende acteurs.
Wel vind ik dat Nederland veel van dit soort films heeft gemaakt die erg op elkaar lijken, dit verward mij steeds met andere films.
Het is geen film voor mij die ik graag een tweede keer zou willen zien.

Cijfer: 6

Leave a Reply

