Film: ‘Mees Kees op Kamp’ (2013)

94177.300

 

Het verhaal

Stagiair Meester Kees en het schoolhoofd gaan met hun leerlingen op kamp.
Schoolhoofd Dreus heeft een strak tijdsschema gemaakt voor het werkweek waar zij zich graag aan wilt houden. Wanneer zij met pijn in haar rug naar het ziekenhuis moet, krijgt meester Kees de leiding. Ondertussen wordt hij telkens gebeld door schoolhofd Dreus of het nog lukt met het tijdsschema.

Productie

De film is geregisseerd door Barbara Bredero.
De film is geproduceerd in Nederland door PV pictures.
De film  is gebasseerd op de gelijknamige boekenserie van Mirjam Oldenhave.
De film ging 11 december 2013 in premiere.
Volgende vervolg: Mees kees op de planken.

Cast

Willem Voogd
Sanne Wallis de Vries
Felix Osinga
Yfke Wegman
Hannah Hoekstra
Marieke de Kleine
Raymonde de Kuijper
Mara van Vlijmen
Cas Jansen
Martijn Fischer

Mijn mening

Ik heb het eerste deel in 2012 in de bioscoop gezien. Ik was niet helemaal fan van de film omdat het toch echt een kinderfilm was.
De film is opzich leuk voor vermaak maar niet voor mij voor herhaling vatbaar.
Op een avond dat ik niets te doen had, besloot ik toch het tweede deel te kijken (mees kees op kamp).
De film is een beetje zoals het eerste deel. Heeft hier en daar wel wat humor.
Opzich een leuke familie/kinder- film.

Cijfer: 6

Leave a Reply

