Film: ‘Salt'(2010)

p7937523_p_v8_ae-1

 

Het verhaal

Evelyn Salt wordt gezien als een Russisch spion die van plan is de president van Rusland te vermoorden wanneer deze naar Amerika komt voor een staatsbezoek.
Wanneer Evelyn op de vlucht slaat, komen haar vaardigheden goed te pas.
Evelyn Salt wordt overal gezocht en achterna gezeten en komt zelf ook achter een harde waarheid.

Productie

De film is geregisseerd door Phillip Noyce.
Genre: actie en thriller.
De film is geproduceerd in de VS.

cast

Angelina Jolie
Liev Schreiber
Chiwetel Ejiofor
August Diehl
Daniel Olbrychski
Corey Stoll
Olya Zueva

Mijn mening

Een spannende thriller met Angelina Jolie in de hoofrol als slechterik.
Misschien verklap ik nu te veel als je de film nog niet hebt gezien, maar ik vind het zeker een aanrader.
Ik heb de film toen volgensmij in de bioscoop gezien en was zeer onder de indruk.
Pas geleden heb ik deze weer gezien en kon weer zeggen dat ik er van heb genoten.
Angelina laat hier zien dat ze zeer goed kan acteren.

Cijfer: 8.5

Leave a Reply

