Film: ‘Marauders'(2016)

marauders_ver2

 

Het verhaal

wanneer een groep FBI diep gaat graven na een brute overval op een bank, komen zij erachter dat er grotere macht aan zit.
De bank blijkt eigendom van bankmagnaat Hubert, en al snel lijker er meer overvallen te volgen.
Er lijkt sprake van een persoonlijke hetze tegen de tycoon.
Wanneer ze FBI-agenten blijven graven, lijken er meer uit de kast te komen.

Productie

De film is geregisseerd door Steven C. Miller.
De film is in de Verenigde Staten geproduceerd en 1 juli 2016 uitgebracht.
Genre: Misdaad/ thriller.

Cast

Bruce Willis
Christopher Meloni
Dave Batista
Adrian Grenier
Lydia Hull
Johnathon Schaech
Taylor J. Olson
Texas Battle
Danny A Abeckaser

Mijn mening

Een vrij spannende film en een beetje mysterieus met die maskers.
Ik vind de film wel spannend opgebouwd en de film werd steeds spannender.
Ik heb de film niet helemaal kunnen begrijpen steeds en heb hierdoor het verhaal van de film even opgezocht om het goed te kunnen bloggen. Verder kan ik me herinneren dat ik het einde een beetje vaag vond.

Cijfer: 6

Leave a Reply

