Film: ‘What to expect when you’re expecting’ (2012)

b007xsc06o-01-lzzzzzzz

 

Het verhaal

De film gaat over vijf koppels en hun liefdesleven. Een ieder wil graag kinderen, krijgt een baby of heeft een baby verloren. In de film volg je de koppels die ook weer met elkaar zijn verbonden. Ook komen ze erachter dat het niet zo makkelijk is zoals het lijkt zowel voor de moeder als de vader niet.

Productie

De film is geregisseerd door Kirk Jones
Genre: Komedie/ drama/ romantiek
De film ging 24 mei 2012 in Nederland in premiere.
De film werd voor 12 prijzen genomineerd.

Cast

Jennifer Lopez
elizabeth Banks
Cameron Diaz
Anna Kendrick
Brooklyn Decker
Chris Rock
Dennis Quald
Chace Crawford
Genesis Rodriguez
Rodrigo Santoro
Matthew Morrison
Joe Manganiello
Rebel Wilson
Cheryl Cole

Mijn mening

Ik ben gek op die Amerikaanse nieuwe films waarin je meerdere mensen volgt die uiteindelijk met elkaar verbonden zijn. Verhaallijn vind ik leuk.
In deze film spelen ook weer een hoop bekende acteurs.
De film heb ik toen hij net uit kwam eens gezien, tijdens mijn zwangerschap was deze nog leuker te kijken.

Cijfer: 8.5

Leave a Reply

