Film: ‘Allegiant’ (2016)

222776-300

 

Het verhaal

Beatrice en Four weten langs de beveiliging te komen om de stad over te steken. Buiten hun bekende terein komen ze erachter dat dit niet de makkelijkste weg is.
Ze worden uiteindelijk gevangen genomen door een mysterieuze organisatie die andere verwachtingen van hen heeft. Wanneer zij een ieder andere verwachtingen van de organisatie heeft.

Productie

De film is geregisseerd door Robert Schwenkte.
Genre: science fiction en avontuur
De film is geproduceerd in de Verenigde Staten.
De film ging 9 maart 2016 in premiere.
De film is een verfilming van de gelijknamige boeken-serie van The Divergent Series.
De film heeft nog twee voorlopers die eerder werden verfilmd: ‘ Divergent’ en ‘Insurgent’.

Cast

Shailene Woodley
Theo James
Zoe Kravitz
Maggie Q.
Miles Teiler
Ansel Elgort
Octavia Spencer
Naomi Watts
Jeff Daniels
Nadia Hilker
Johnny Weston

Mijn mening

Een film die ik heb gekeken vanwege het feit dat ik de vorige delen ook had gezien en de serie graag wilde uitkijken. Helaas vond ik dit deel het meest ingewikkeld en daardoor het minst leuke. De film kwam voor mij onrealistisch over en ging van scene naar scene waardoor ik de film eigenlijk niet echt boeiend vond. Ik moet wel toegeven dat de film erg mooi gemaakt is met gebouwen en vliegtuigen.

Cijfer: 6

Leave a Reply

