Film: ‘ It’s a Kind of funny story’ (2010)

67595-300

 

Het verhaal

Craig is een zestienjarige jongen die overspannen is door alledaagse tienerproblemen. Hij laat zich opsluiten in een inrichting. Omdat er wordt verbouwd op de tiener/kinder- afdeling, komt hij terecht op de volwassen afdeling.
Craig  krijgt snel vrienden waaronder andere Noelle en Bobby. Craig leert in de inrichting meer over echte vriendschap, liefde en geluk.

Productie

De film is geregisseerd door Anna Boden en Ryan Fleck.
Genre: komedie/ drama.
De film is gebasseerd op het gelijknamige boek van Ned Vizinni.
26 september 2010 ging de film in premiere.

Cast

Zack Galifinakis
Keir Gilchrist
Emma Roberts
Viola Davis
Zoe Kravitz
Thomas Mann
Aasif Mandvi
Bernard White
Laura Graham
Jim Gaffigan
Mathew Maher
Jeremy Davies
Wiliam Sivan
Mary Birdsong

Mijn mening

Opzich een leuk verhaal met een vleugje komedie. Helaas vond ik de film wat saai en heb de film in twee keer moeten kijken omdat ik in slaap viel. Opzich spelen er aardig wat bekende acteurs in. Ik vond er eigenlijk weinig verhaal in zitten. Het is wel een feel-good-film. Voor mij niet voor herhaling vatbaar en raad ‘m  niet gauw aan.

Cijfer: 5.5

Leave a Reply

