Film: ‘PAN’ (2015)

102042-300

 

Het verhaal

Het verhaal begint wanneer een moeder haar zoontje bij de deur van een weeshuis legt en deze achterlaat, Peter Pan. De film gaat verder twaalf jaar later wanneer Peter op een avond wordt meegenomen naar het magische ‘Neverland’. Hij maakt kennis met Blackbeard , die heeft maar 1 doel voor ogen; elfenstof die alleen in de mijnen te vinden is.

Productie

De film is geregisseerd door Joe Wright .
De film is een vernieuwde versie van Peter Pan en Wendy.
7 oktober 2015 ging de film in premiere in Nederland.
Genre: avontuur en fantasie

Cast

Hugh Jackman
Levi Miller
Garret Hedlund
Rooney Mara
Cara Delevingne
Amanda Seyfried

Mijn mening

Ik had veel verwacht van de vernieuwde Peter Pan film en de trailer beloofde ook wat.
Helaas is de film me wat tegen gevallen. De reden is omdat grootendeels in de trailer al was vertoond en ik vond dat ze meer van de andere personages hadden kunnen laten zien. Het verhaal is dan ook anders dan de oude Disney-tekenfilm.
Misschien ben ik daar teveel in blijven hangen…

Cijfer: 6.5

Leave a Reply

