Film: ‘Central Intelligence’ (2016)

269983-300

 

Het verhaal

De film krijgt een flash-back uit de jaren ’90. Wanneer er een jonge leerling wordt gepest en voor schut wordt gezet als dikkertje in zijn blote billen voor de hele school. Wanneer een van de populairste jongens een berichtje krijgt via zijn facebook om een oud klasgenoot weer te ontmoeten, weet hij even niet wie het is en besluit toch samen ergens af te spreken. De jongen die vroeger werd gepest is niet meer te herkennen en is een bonk spier geworden. Hij sleurt zijn populaire klasgenoot mee in ellende. Tot slot de populaire klasgenoot er achter komt dat hij een CIA-agent is.

Productie

De film is geregisseerd door Rawson Marshall Thurber.
Genre: komedie en actie
Budget van de film: 50 miljoen dollar
Opbrengst: 217 miljoen dollar.

cast

Kevin Hart
Dwayne Johnson
Amy Ryan
Aaron Paul
Danielle Nicolet
Jason Bateman
Dylan Boyack
Timothy John Smith
Megan Park
Ryan Hansen
Melissa McCartney
Thomas Kretschmann
Phil Reeves
Kumail Nanjiani
Slaine

Mijn mening

Ik was geinteresseerd in de film door de combinatie van de twee hoofdrolspelers Dwayne en Kevin in 1 film. Ik wist zeker dat de film humor zou bevatten en de film mijn smaak zou zijn. Ik heb inderdaad lachmomenten gehad in de film en heeft een leuk verhaal. Ik vond de film hier en daar helaas wel wat voorspelbaar. Het leuke wat ik dan wel aan de film vond is dat Kevin Hart vaak bekend staat om zijn humor maar dit meer te vinden was bij Dwayne Johnson in deze film, vond ik.

Cijfer: 7

Leave a Reply

