Film: ‘Ghostbusters’ (2016)

292385-300

 

Het verhaal

Een groepje paranormale bestrijders komen in actie om de geesten in New York te vernietigen. De groep bestaat uit vier vrouwen en hebben een eigen mannelijke receptionist die niet bepaald snugger is en het maar van zijn uiterlijk moet hebben.

Productie

De film is geregisseerd door Paul Feig.
De film is gebasseerd op de gelijknamige film uit 1984. De film ging 14 juli 2016 in Nederland in premiere.
Genre: actie en komedie
De film is geproduceerd in de Verenigde Staten.

Cast

Melissa McCartney
Kristin Wiig
Kate McKinnon
Leslie Jones

Chris Hemsworth
Neil Casey
Andy Garcia
Charles Dance
Michael K. Williams
– – – Gastrollen: —
Bill Murray
Dan Aykrord
Sigourney Weaver
Ernie Hudson
Ozzy Osbourne
Annie Potts

Mijn mening
Ik heb de film uit 1984 nog nooit gezien, dus ik kan het daar niet mee vergelijken. Ik hoorde verschillende reacties van de oude versie, dat het saai is of juist grappig. Ik heb deze film blanco gekeken en heb hierdoor wel veel kunnen lachen om de film. Ik ben een fan van de humor van Melissa McCartney, die je weer veel terug ziet in deze film. De film is niet bepaald eng , omdat het niet realistisch is. Door dit deel gezien te hebben heb ik ook niet echt de interesse in het vorige deel. De film bevat een hoop humor en is leuk voor een avondje om te kijken.

Cijfer: 6.5

Leave a Reply

